‘Don’t Go In The Woods’ (1982) | Žuti titl

‘Don’t Go In The Woods’ (1982)

Prva žrtva u filmu
Prva žrtva u filmu

Survivalist klasik, jedan od najozloglašenijih naslova na video nasties listi i vrhunac karijere legendarnog Jamesa Bryana, čovjeka koji se okušao u svemu – od snimanja pornića do rada na legendarnoj TV seriji 'Grizzly Adams'!

'Don't Go In The Woods' je prototip indie slashera nastao na prelasku iz sedamdesetih u osamdesete, eksploatacijski komad iz zlatnog doba žanra, priča o kamperima koje tajanstveni ubojica redom uklanja s ovog svijeta. Napisan prije 'Petka 13', a snimljen iste godine kada je ovaj daleko poznatiji komad slešeraja krenuo u kina, 'Don't Go In The Woods' zgotovljen je u nekoliko dana s minimalnim budžetom, srednjom žalosti od glumaca (plus očajno naknadno dabirani dijalozi) i nepotrebnim komičnim elementima, ali i vrlo jasnim ciljem – iskorištavanjem rastućeg gore tržišta u jurnjavi za profitom.

Rezultat glasi: jedna odrezana ruka, riganje krvi po prozoru, masakriranje za slikarskim platnom, klanje u vreći za spavanje, nabadanje na granje… Jedna od prednosti ovog naslova je ta da ne gubi vrijeme – nema praznog hoda i, kako to već biva, tri ubojstva u sat i pol natezanja, tj. 'akcija' je praktički konstantna, ma koliko bila šlampava.

I to su svi razlozi zašto ovaj film postoji i zašto ga neki ljudi slave kao jedan od najvažnijih nezavisnih slashera svih vremena, dok su ga drugi u vrijeme kada je snimljen zabranjivali (u Britaniji je tek ove godine skinuta zabrana s uvoza!!!), a treći godinama kasnije proglašavali negledljivim smećem.

Istina je, kako to već priliči horor prvijencu redatelja koji je zanat pekao na 70's pornografiji, negdje između.

Prilično neudobno kampiranje
Prilično neudobno kampiranje
Nije lako biti umjetnik
Nije lako biti umjetnik

Image

Velimir
Čarobnjak pisane riječi, džedaj verbalne komunikacije i renesansni čovjek koji štuje sve od japanske eksploatacije do Chucka Norrisa.

Moglo bi te još zanimati:



Komentiraj