‘Ginji The Slasher’ (1995) | Žuti titl

‘Ginji The Slasher’ (1995)

Riki Takeuchi demonstrira narodni običaj

Riki Takeuchi demonstrira narodni običaj

Kako spojiti depresivnu političku dramu, akciju i fontane krvi?

Neka vas naslov ne zavara – ‘Ginji The Slasher’ nije horor, već sporovozna, ali itekako ‘funkcionalna’ politička psihološka drama koja bez zadrške secira sve krizne točke japanskog društva i povijesti, teme koje često pronalazimo i kod Takashi Miikea – poslijeratnu depresiju i gubitak nacionalnog identiteta, histerični ultranacionalizam povezan s kriminalnim strukturama, prljave političare, beskućnike, imigraciju, desničarsko licemjerje i korupciju.

Ginji je ratni veteran koji odsluži 50 godina zatvora, a kada iziđe na slobodu i postaje beskućnik, sprijatelji se s korejskim dezerterom. Osoba zbog koje je završio u zatvoru danas je jena od najmoćnijih njuški u državi i želi ga vidjeti mrtvog – zvuči prilično generički, ali način na koji je sve to ispričano (u pomalo rastegnutih) dva sata iziskuje pristojno poznavanje japanskog društva i povijesti, ne bi li se shvatila politička podloga oko koje su sazdane sporadične scene akcije: premlaćivanje hladnim oružjem, džonvuovsko letenje s dva pištolja u ruci i pokoje kasapljenje katanama.

From my cold dead hands...

From my cold dead hands…
Pršti, pršti crvena staza...

Pršti, pršti crvena staza…

Image

Velimir
Čarobnjak pisane riječi, džedaj verbalne komunikacije i renesansni čovjek koji štuje sve od japanske eksploatacije do Chucka Norrisa.

Moglo bi te još zanimati:



Komentiraj

Logiraj se preko: