‘Schoolgirl In Cement’ (1995) | Žuti titl

‘Schoolgirl In Cement’ (1995)

Sadizam, sadizam...
Sadizam, sadizam…

Eksploatacija jednog od najpoznatijih japanskih zločina, iz radionice legende kontroverznog japanskog filma.

Već dugo nismo pisali o mračnoj strani japanskog filma i japanskog društva –  vrijeme je! Istina, ovaj slučaj nije na razini kanibala Sagawe o kojem smo iscrpno pisali u Povratku Žutog titla, ali bogami nije ni daleko.

Junko Furuta bila je srednjoškolka koju su 1988. godine u savršeno planiranoj i provedenoj akciji otela četvorica srednjoškolaca – 17-godišnji Jo Kamisaku i njegovi prijatelji. Ono što je najapsurdnije jest to da je Kamisaku djevojku držao zatočenu u kući roditelja jednog od frendova – roditelji su znali što se događa, ali se nisu usudili pozvati policiju iz straha od vlastitog sina, ali i Kamisakua koji se hvalio svojim vezama među jakuzama.

Četverac se na mladoj Furuti iživljavao nekoliko mjeseci – silovali su je i tukli, nabijali joj različite predmete u spolovilo, tjerali je da ispija urin te je palili cigaretama i upaljačem, ujedno joj stavljajući zapaljene petarde u anus.

Klinci su se javno hvalili svojim 'ulovom' i nedjelima te činjenicom da je barem stotinjak ljudi znalo za Furutinu sudbinu, ali apsolutno nitko nije ništa poduzeo, niti pozvao policiju niti joj pomogao. Jednog dana odlučili su je prebiti više nego inače,  a zatim joj zapalili udove i lice, nakon čega je preminula od šoka. Leš su sakrili u bure napunjeno cementom, ali svejedno su otkriveni i uhićeni. Kamisaku je dobio tek bijednih osam godina zatvora.

Cijeli slučaj godinama je bio temom broj jedan u medijima, ali i inspiracijom mnogim popkulturnim proizvodima – od mangi (Waita Uziga imao je hit eksploatiravši temu) do filmova, kao što je ovaj.

'Schoolgirl In Cement' (ne miješati s 'Konkurito' iz 2004. – puni naziv ovog filma zapravo je 'Concrete-Encased High School Girl Murder Case') režirao je Katsuya Matsumura (autor legendarnog serijala 'All Night Long' – zanimljivo je da se nakon jednog tako razvikanog kino filma odlučio režirati ovakvu bezbudžetnu rape pornografiju, ali s druge strane, to nije tako čudno za japansku kinematografiju…), a riječ je o ozloglašenom eksploatacijskom šokeru u kojem se slučaj prenosi posve doslovno, pravdajući eksploataciju dokumentarističkim pristupom telopa s informacijama o pojedinom incidentu.

Drugim riječima, ovo je klasični, najobičniji rape AV s pikselima na genitalijama, ali i torture porn u isto vrijeme, s mlaćenjima i jednom penetracijom svjetiljkom.

Silovanje, silovanje...
Silovanje, silovanje…
Sadizam, silovanje....
Sadizam, silovanje….

Image

Velimir
Čarobnjak pisane riječi, džedaj verbalne komunikacije i renesansni čovjek koji štuje sve od japanske eksploatacije do Chucka Norrisa.

Moglo bi te još zanimati:



Komentiraj