Forum Žutog titla - Poèetna
Autor/ica Poruka

<  Kauboji, akcioni i rimejkovi  ~  Koji debili

Aryx
Postano: 15 lip 2006 11:42 Citirajte i odgovorite
Pridru�en/a: 12. 05. 2006. Postovi: 176 Lokacija: Zagreb
Velimir je napisao/la:
nakon rimejka Kaira, odlu�io sam vi�e uop�e ne obra�ati pa�nju na njih.... kao da ni ne postoje... kreteni neka tr�e u kino, zaboli me...

Truba je napisao/la:
ovo mi proma�e...
jeste li �uli???

"A Tale of Two Sisters" Remake Director(s) Announced
Tom and Charlie Guard are apparently in talks to helm the Hollywood remake of the 2004 Korean horror film "A Tale of Two Sisters" for DreamWorks. The original was directed by Kim Jee-woon, based upon an ancient Korean folk story and has been one of the more highly regarded examples of the recent boom in Asian ghost films. The remake sounds as if it is retaining the plot of its source, following "modern-day teenage sisters Anna and Alex Rydell who return home from a mental hospital only to find their recovery unraveling because of a cruel stepmother, clueless father and a lingering ghost". The film is set to begin production in the Autumn, with no word as yet of any casting.

jedina stvar koja me tje�i u svemu ovome je kad god se pojavi neki rimejk ljudi odmah potr�e da gledaju original Cool ili se varam Crying or Very sad

Ja sam pokusao objasniti ekipi malo to sve o filmovima ali nejde, zaludeni su holiwoodom i tim sranjima .... ok ima iznimaka ali ono hopeless...

www.youtube.com/watch?v=-PE22PP4lKw
Korisnièki profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail MSNM
arminio
Postano: 16 lip 2006 10:24 Citirajte i odgovorite
Pridru�en/a: 06. 02. 2006. Postovi: 361 Lokacija: Pozega
Najgore je kad uopce ne shvacaju da je nesto remake... a kad im to pojasnis onda te blijedo gledaju.
Nikad necu zaboraviti interviewe sa amerikancima, "slucajnim prolaznicima", u vezi "shoot to shoot" remakea Psycha - pitali su ih jesu li gledali originalni Psiho i sl. Vecina nikad cula, dio nikad cuo cak ni za Hitchcocka a neki su rekli "onaj crno-bijeli film? Pa 'ko uopce gleda CB filmove!?"

No comment...

"Da snimim telefonski imenik, ljudi bi ga isli gledati" - by Spielberg
--
[ http://www3.webng.com/arminio/dvd ]
Korisnièki profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
Truba
Postano: 16 lip 2006 12:42 Citirajte i odgovorite
Pridru�en/a: 16. 02. 2006. Postovi: 264 Lokacija: Sarajevo
Embarassed Crying or Very sad i ovo mi proma�e

"Battle Royale" Hollywood Remake 08 Jun 2006 [ World Cinema News | Posted By: James ]
Source: Variety

In a surprising move, New Line Cinema have picked up the rights to remake the late Kinji Fukasaku's "Battle Royale". The controversial cult film, which involves a school class of young children being dumped on an island, armed to the teeth and forced to kill each other as part of a government run game, is bound to cause outcry in the U.S. in particular, where the original has yet to be released. The remake is to be handled by, surprise, surprise, producers Roy Lee and Neal Moritz, and no directors or possible cast members have yet been mentioned, though it is quite possible that the film's characters will age somewhat during the translation. There is a definite air of pointlessness hanging over the project, since the result is likely to feature blaring rock music and overaged teen television stars poking at each other with sticks. The original film was essentially satirical, a scathing attack on modern Japanese society, shot through with guilt, shame and war imagery, and it is hard to imagine a Hollywood film attempting the same level of depth. Still, the potential is certainly there and it will be interesting to see how this one turns out.

to za hi�koka ne mogu vjerovati,,, pa za njega znam od �este godine Crying or Very sad
Korisnièki profil Pošaljite privatnu poruku
Aryx
Postano: 16 lip 2006 01:13 Citirajte i odgovorite
Pridru�en/a: 12. 05. 2006. Postovi: 176 Lokacija: Zagreb
Truba je napisao/la:
Embarassed Crying or Very sad i ovo mi proma�e

"Battle Royale" Hollywood Remake 08 Jun 2006 [ World Cinema News | Posted By: James ]
Source: Variety

In a surprising move, New Line Cinema have picked up the rights to remake the late Kinji Fukasaku's "Battle Royale". The controversial cult film, which involves a school class of young children being dumped on an island, armed to the teeth and forced to kill each other as part of a government run game, is bound to cause outcry in the U.S. in particular, where the original has yet to be released. The remake is to be handled by, surprise, surprise, producers Roy Lee and Neal Moritz, and no directors or possible cast members have yet been mentioned, though it is quite possible that the film's characters will age somewhat during the translation. There is a definite air of pointlessness hanging over the project, since the result is likely to feature blaring rock music and overaged teen television stars poking at each other with sticks. The original film was essentially satirical, a scathing attack on modern Japanese society, shot through with guilt, shame and war imagery, and it is hard to imagine a Hollywood film attempting the same level of depth. Still, the potential is certainly there and it will be interesting to see how this one turns out.

to za hi�koka ne mogu vjerovati,,, pa za njega znam od �este godine Crying or Very sad

pa ono koji k. ovo je prestrasno ... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

www.youtube.com/watch?v=-PE22PP4lKw
Korisnièki profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail MSNM
Velimir
Postano: 16 lip 2006 02:17 Citirajte i odgovorite
Pridru�en/a: 04. 02. 2006. Postovi: 528
pa dok ide - ide. a o�ito da ide. jer, Azija radi dobre filmove, ali ih ve�ina Zapadnjaka "ne mo�e" gledati jer u njima ne glume Angelina Jolie i Brad Pitt. remake je savr�eno rje�enje problema, koje usto donosi novac, uz najmanji trud i ulaganja u originalne, ali neprovjerene ideje (ne sumnjam da ih ima, ali veliki studiji ipak vole igrati na sigurno).
u svakom slu�aju, tu jedino napalm poma�e... Smile

------------

God is an imaginary friend for adults.
Velimir
Postano: 16 lip 2006 02:18 Citirajte i odgovorite
i jo� nevjerojatnih vijesti:

http://www.twitchfilm.net/archives/006567.html

------------

Truba
Postano: 16 lip 2006 02:37 Citirajte i odgovorite
mislim ovaj da �u battle royale gledati Cool
arminio
Postano: 18 lip 2006 09:54 Citirajte i odgovorite
WTF?!? Pa na sto ce liciti USA verzija Battle Royale ???? Vjerojatno fakultetlije a ne skolarci i to sa mozda Di Capriem u leading rolii vjerojatno bez krvi kako bi mogli ici gledati i klinci...

FUUUJ!!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

--
Velimir
Postano: 18 lip 2006 01:45 Citirajte i odgovorite
DiCaprio je prestar i nezanimljiv... vidim da si ispao iz pracenja teen ikona... Wink

arminio je napisao/la:
WTF?!? Pa na sto ce liciti USA verzija Battle Royale ???? Vjerojatno fakultetlije a ne skolarci i to sa mozda Di Capriem u leading rolii vjerojatno bez krvi kako bi mogli ici gledati i klinci...

FUUUJ!!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

------------

Truba
Postano: 18 lip 2006 10:30 Citirajte i odgovorite
eh ja danas nasjeo i pogledao remake Downa onog nizozemskog filma o liftu koji ubija Embarassed Crying or Very sad
arminio
Postano: 19 lip 2006 09:47 Citirajte i odgovorite
Velimir je napisao/la:
DiCaprio je prestar i nezanimljiv... vidim da si ispao iz pracenja teen ikona... Wink

Davno. No on ce bas pasati sa svojom djecackom facom... Laughing

--

Prethodni postovi:  

Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 2 / 2.
Idite na Prethodna  1, 2
Zapoènite novu temu

Forum(o)Bir:  

Ne mo�ete otvarati nove teme.