‘Man, Woman, And The Wall’ (2007) | Žuti titl

‘Man, Woman, And The Wall’ (2007)

Sora, oh Sora...

Sora, oh Sora…

Muškarac, žena, zid i dva perverznjaka.

Naš junak Ryo, mladi novinar, fasciniran je svojom novom susjedom – a tko i ne bi bio kad je riječ o Sori Aoi, koja se ševi sa svojim dečkom unatoč zidovima debljine papira. Ryo počinje opsesivno prisluškivati svaki njezin pokret i zvuk te luđački pratiti svaki potez, pretvarajući se u perverznjaka o kakvima je čitao, ili kakvih se nagledao u kinematografiji svoje zemlje, hehe… Svjestan te činjenice postaje duboko uznemiren time da ima konkurenciju – ne samo u obliku dečka, već ‘pravog’ perverznjaka koji seksi susjedu naziva i maltretira telefonom…

Odlična pinku eiga koju je režirao Masashi Yamamoto – stilski posve drugačija od njegovog klasika ‘Junk Food’, ali jednako dobra; ni deset godina kasnije Yamamoto nije zaboravio iz ničega stvoriti nešto, tj. u ovom slučaju iz ofucane premise napraviti svježe i zabavno iskustvo.

Zapravo, ovo je jedna od onih pinku eiga gdje je seks sekundaran, unatoč njegovoj ‘kvaliteti’, medijskoj kampanji i glavnoj glumici – ima ga jako malo i tek je začin mješavini drame i komičnog trilera, upakirane na klasično originalan, niskobudžetni japanski način.

Manijak, manijak to ne može biti svak...

Manijak, manijak to ne može biti svak…
Halo, zid, jel se čujemo?

Halo, zid, jel se čujemo?

Image

Velimir
Čarobnjak pisane riječi, džedaj verbalne komunikacije i renesansni čovjek koji štuje sve od japanske eksploatacije do Chucka Norrisa.

Moglo bi te još zanimati:



Komentiraj