‘Too Many Ways To Be No. 1′ (1997) | Žuti titl

‘Too Many Ways To Be No. 1′ (1997)

Kud, šta, kako?

Kud, šta, kako?

Zbog euforičnog redateljskog stila, bijelog titla bez crnog ruba na HK DVD izdanju i tempa kojeg je teško hvatati, ‘Too Many Ways To Be No. 1′ nije film koji ćete lako pratiti. No, potrudite li se, nagrade će biti itekako velike. Jer, ‘Too Many Ways To Be No. 1′ jedan je od ključnih naslova HK kinematografije devedesetih, priča o trijadama ispričana kroz dva različita izbora – jednom koji vodi u poštenje i drugom koji vodi u nove krugove pakla kriminala.

Unatoč tome što je veliki Ching Wan Lau u glavnoj ulozi, prava zvijezda ovog filma ipak je kamera, koja ne samo da je itekako navučena na djela Christophera Doylea i Wong Kar Waija, već testira sve mogućnosti koje pruža živčana kamera iz ruke, od snimanja akcijskih scena naopačke (!) preko krvlju umaljanih leća pa sve do briljantno iščašenih kutova i pucačine u potpunom mraku.

Pribrojimo svemu tome i popularnu interpretaciju sadržaja kao simbolizam izbora Hong Konga uoči ere promjena, desetak godina prije nego su se one konačno i dogodile, a kada je štafetu provokatora preuzela druga strana legendarnog dvojca, Wai Ka Faijev partner u režiji većine ključnih naslova novije hongkonške kinematografije i producent ovog filma – Johnnie To.

Rezultat? Opća filmska kultura.

Ehm...

Ehm…
Image

Crveno je boja ljubavi

Image

Velimir
Čarobnjak pisane riječi, džedaj verbalne komunikacije i renesansni čovjek koji štuje sve od japanske eksploatacije do Chucka Norrisa.

Moglo bi te još zanimati:



Komentiraj

Logiraj se preko: